12 januari 2010

Nytt år - ny ordning!!

Har redan hunnit med att möblera om i kök och vardagsrum, lekrummet stog på tur men så fick syrummet slinka emellan!
Har tidigare haft mina tyger huller om buller och senare tid relativt sorterade efter material, men nu blev det efter färg.
Känns mycket inspirerande att titta in i tygskåpet nu tycker jag, men köper jag mer tyg måste jag nog ha mer förvaring!

Hade inget särskilt nyårslöfte men jag gör ett så här i efterskott ;-) att hålla bloggen vid liv och relativt uppdaterad! Vet ju hur inspirerad man kan bli av andra och lite feedback är ju alltid kul också!


10 kommentarer:

GOBLIgobli sa...

Men så snyggt!! Klart inspirerande. =)

Unknown sa...

snyggt med tygerna i färgsortering.

//Misan

Husfrun på landet sa...

Vad härligt med sån organiserad översikt på alla tyger. Mycket tyger också :)

Anna Skapar sa...

Det är så vackert att jag får rysningar:-)
Så vill jag också ha det!

Paula sa...

Åh det var verkligen fint i färgordning, får nog ta och göra så med. Tack för inspirationen!

Made by Inferno sa...

Kul att kunna inspirera andra någon gång också! ;-)
Tack för alla fina kommentarer.

Jonglören sa...

Ååååååååååååå så avis jag blir! OCH inspirerad! Ser så härligt ut när det är sorterat i färger. Särskilt förtjust är jag i din gröna "tyghylla" :-)

Made by Inferno sa...

Köper gärna tyger men inga mängder av varje sort dock, tröttnar lätt och vill inte ha 10 likadana plagg!

Grönt är också min favorit och att lilleman passar så bra i den färgen är ju ingen nackdel.
Problemet uppstår när mamma ska matcha alla OLIKA gröna färger i klädlådan på morgonen till en vettig outfit för dagen ;-)

Sandra -Vildkatten sa...

Vilken godispåse det blev av tyghyllan. Mums!

Hawk and Weasel sa...

Wow. Vilken ordning!