02 juni 2011

Min första award

En första award, från PeLell, tack så mycket!


Awarden ska skickas vidare till 5 bloggare med mindre än 100 följare, men innan dess ska man berätta 8 saker om sig själv.
Här är jag:


1. Träffade min blivande make 1998 och 2000 gifte vi oss

2. Har fem barn i åldrarna 0-11år

3. Älskar te och dricker alldeles för mycket av det

4. Har ett hobbyrum på minst 12 kvm helt för mig själv, kan inte skriva bara syrum för där ryms allt jag gillar att pyssla med, tex klä om barnvagnar, renovera dockhus, sy såklart och mycket mer

5. Flyttade från Stockholm och stressen till västkusten 2006

6. Är barnvagnstokig, det har nog kommit och gått över 30 vagnar under årens lopp (tappat räkningen) både nya och begagnade. Hälften av vagnarna som finns hemma nu kör jag och hälften är renoveringsprojekt!

7. Lärde mig nyligen att sticka men det är så roligt så det försöker jag utveckla

8. Har 4 katter, två egna och två foderkatter från ett katthem


Delar ut en award till följande:


Grattis!

2 kommentarer:

Style by M.O.M. sa...

Vad roligt med en award! Stort tack!

Ha en trevlig helg!

Mvh,
Karin
"tösabiten"

Knuffodragen sa...

Tack så mycker för awarden : )